دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
آب عمیق دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۰۹:۵۹:۱۳

بریتیش پترولیوم تولید نفت از میدان کینول را آغاز کرد
ایران دریلینگ: شرکت نفت بریتیش پترولیوم از آغاز تولید نفت از میدان کینول در دریای شمال خبر داد. به گزارش ‌ ایران دریلینگ و به نقل از سایت شانا، بریتیش پترولیوم (بی پی) امروز با اشاره به آغاز تولید نفت از میدان کینول در بخش مرکزی دریای شمال، اعلام کرد که تولید این میدان جدید برای سکوی اندرو این شرکت در نزدیکی سواحل اسکاتلند موثر است. به گفته بی پی، پیش‌بینی می‌شود که تولید نفت و گاز در سکوی اندرو و میدان کینول به بیش از ٥٠ هزار بشکه در روز افزایش یابد. تولید نفت و گاز این دو حوزه از طریق خط لوله نفت فورتیز و خط لوله گاز کتز به خشکی منتقل می‌شود. بی پی افزود که این شرکت به همراه دیگر شرکای پروژه در پنج سال آینده بیش از هفت میلیارد پوند (١٠,٩ میلیارد دلار) در دریای شمال سرمایه‌گذاری می‌کند.

این شرکت همچنین اعلام کرد که در جریان دور اخیر واگذاری امتیازهای دولت، امتیاز هفت بلوک جدید را در دریای شمال از آن خود کرده است. بی پی پیشتر سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی برای اکتشاف در دریای شمال انگلستان انجام داده است اما کاهش منابع و افزایش هزینه‌های اجرایی و حفاری سبب شده است که این شرکت بر روی بازارهای پرسودتر تمرکز کند. براساس این گزارش، بی پی تعداد زیادی از دارایی‌های خود در دریای شمال از جمله میدان‌های نفتی را به شرکت ملی انرژی ابوظبی فروخته است. افت حدود ٥٠ درصدی قیمت‌های نفت از ماه ژوئن تاکنون و در پی آن کاهش سوددهی و افزایش هزینه فعالیت در پروژه‌های مختلف نفت و گاز در سراسر جهان، بسیاری از شرکت‌های نفتی را بر آن داشت تا به منظور کاهش مخارج بسیاری از دارایی‌های خود را بفروشند و اجرای بعضی از پروژه‌ها را متوقف کنند یا به تعویق بیندازند.


  کد خبر : 428
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :